ZARZĄDZENIE NR 11/2025 BURMISTRZA KIETRZA z dnia 16 stycznia 2025 r.
ZARZĄDZENIE NR 11/2025
BURMISTRZA KIETRZA
z dnia 16 stycznia 2025 r.
w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Kietrz w roku szkolnym 2025/2026
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 154 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 3 w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 poz. 737 z późn. zm.) zarządza, co następuje:
§ 1.
W postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2025/2026 do klas pierwszych szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Kietrz, określa się następujące terminy: 1) złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym - termin: od dnia 17 lutego do 07 marca 2025 r.; 2) weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym - termin: od 10 marca do 14 marca 2025 r.; 3) podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych - termin: do dnia 17 marca 2025 r.; 4) potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia - termin: od dnia 18 marca do 28 marca 2025 r.; 5) podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych - termin: w dniu 31 marca 2025 r.
§ 2.
W postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2025/2026 do klas pierwszych szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Kietrz, określa się następujące terminy: 1) złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postepowaniu uzupełniającym - termin: od dnia 02 kwietnia do 16 kwietnia 2025 r.; 2) weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym - termin: od dnia 23 kwietnia do 28 kwietnia 2025 r.; 3) podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych - termin: w dniu 30 kwietnia 2025 r.; 4) potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia - termin: od dnia 05 maja do 12 maja 2025 r.; 5) podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych - termin: w dniu 19 maja 2025 r.
§ 3.
Zasady i kryteria rekrutacji do publicznych szkół podstawowych określone są w Uchwale Nr XXX/283/2017 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 26 stycznia 2017 r. w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kietrz.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Zespołu Szkół w Kietrzu.
§ 5.
Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie na stronie internetowej
Gminy Kietrz oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zespołu Szkół w Kietrzu.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Kietrza
/-/ mgr Dorota Przysiężna - Bator
1. zarządzenie - rekrutacja szkoła podstawowa.pdf (142,29KB)