Wniosek o dodatek węglowy - informacja
Uprzejmie informuję, że można składać wniosek o dodatek węglowy.
- Wniosek o dodatek węglowy można składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kietrzu ul. Wojska Polskiego 21 lub elektronicznie,
- wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.
- Wniosek można pobrać na stronie Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Kietrzu w Biurze Obsługi Klienta.
- Wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej wniosek.
- Dodatek węglowy przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy głównym źródłem ogrzewania gospodarstwa domowego jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, kuchnia węglowa lub piec kaflowy na paliwo stałe, zasilane paliwami stałymi, wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków.
- Wniosek o dodatek węglowy składa jedna osoba z danego gospodarstwa domowego.
- Wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się w terminie do dnia 30 listopada 2022 r.
- Wypłata dodatku węglowego nastąpi po otrzymaniu przez Gminę dotacji.
Wniosek do pobrania: Kietrz OPS_Wniosek o wyplate dodatku weglowego.docx (44,10KB)
lub ze strony: Wniosek o dodatek węglowy - Ministerstwo Klimatu i Środowiska - Portal Gov.pl (www.gov.pl)