Uwaga przedłużamy termin składania uzupełnień do złożonych oświadczeń Granty PGR do dnia 8 grudnia br.
Szanowni Państwo w związku z otrzymaną informacją wszystkie oświadczenia, które zostały złożone w ramach Programu Granty PGR wymagają poświadczenia zatrudnienia członka rodziny wymienionego we wniosku:
„…Złożone oświadczenia podlegające weryfikacji … uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR…”.
Prosimy osoby, które nie dołączyły do swoich oświadczeń dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia członka rodziny o złożenie stosownych dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 grudnia 2021 r.
Dokumenty należy składać w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Kietrzu wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem składającego uzupełnienie do Oświadczenia.
W przypadku braku potwierdzenia zatrudnienia w PGR poświadczonego stosownym dokumentem złożone Oświadczenie nie będzie spełniało jednego z warunków kwalifikowalności, tym samym dziecko/osoba ubiegająca się nie otrzyma wsparcia w postaci sprzętu komputerowego.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny Pracownicy Referatu Projektów i Rozwoju wspierają Państwa pod numerem telefonu +48 77 485 43 56 wew. 42.
Uzupełnienie oswiadczenia.docx (11,83KB)