Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
W ramach ogłoszonego naboru projektów do Programu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, którego celem jest doposażenie uczniów szkół podstawowych oraz średnich w sprzęt komputerowy, Gmina Kietrz zaprasza do składania zgłoszeń.
Osoby kwalifikujące się do składania zgłoszeń muszą spełniać łącznie następujące kryteria:
- być uczniem szkoły podstawowej lub średnich, w roku szkolnym 2021/2022
- zamieszkiwać w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- być członkiem rodziny (krewny w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny), który pracował w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości objętej PPGR.
Zgłoszenia w postaci wypełnionego oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego dziecka niepełnoletniego lub oświadczenia osoby składającej oświadczenie we własnym imieniu, która ukończyła 18 rok życia i nadal uczy się w roku szkolnym 2021/2022, należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Kietrz (parter budynku) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października 2021 r.
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest kompletnie wypełnione i podpisane oświadczenie oraz Załącznik nr 1 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych i Załącznik nr 2 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Wszelkich informacji dotyczących naboru udzielamy pod nr tel. 77/485 43 56 w. 42
Wzory oświadczeń do pobrania poniżej:
OSWIADCZENIE_DLA_RODZICA_OPIEKUN PRAWNEGO oraz RODO v3.pdf (786,53KB)
Oświadczenie dla dorosłego uczestnika oraz RODO v3.pdf (800,88KB)
Szczegóły Programu można poznać na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr